Salı, Şubat 02, 2010

bildik çok bildik bir şiir ama varsın olsun :))



vazgeçtim bu dünyadan
tek ölüm paklar beni
değmez bu yangın yeri
avuç açmaya değmez

değilmi ki çiğnenmiş inancın en seçkini
değilmi ki yoksullar mutluluktan habersiz
değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
o kızoğlan kız erdem dağlara kaldırılmış,
ezilmiş hor görülmüş el emeği göz nuru
ödlekler geçmiş başa derken mertlik bozulmuş

değilmi ki korkudan dili bağlı sanatın
değilmi ki çılgınlık sahip çıkmış düzene
doğruya doğru derken eğriye çıkmış adın
değilmi ki kötüler kadı olmuş yemen' e

vazgectim bu dünyadan
dünyadan geçtim ama
seni yalnız komak var ya
o koyuyor adama..


william shakespeare in 66. sonesi olarak da bilinir, can yucel tarafından cevrilen bu şiir

10 yorum:

ZePhYrE dedi ki...

hadi bu gelişin kendine dönüşün olsun güzel insan...

sakince dedi ki...

:))
Ne güzel bir hoş geldin ,
ne güzel bir dilek bu, diğer güzel insann.. ::)
Çok teşekkür ederim.)
kendimden gitsen aslında daha hoş olcak gibi ..
denicez en azından birlikte..
sevgiler...

Hamiyet dedi ki...

Gülüm çiçeeeem :) ben geldim hani çayım böreğim :)

Seçtiğin müzikleri hep beğenmişimdir bilirsin ne diyeyim yine harikasın.

Bu arada blog sorununa msnden cevap verdim.
Eğer olmazsa bir el atarım :)

Sevgiler sevgili melek :)

sakince dedi ki...

Canım Hamiyetim Akanım :)
Yardımların için çok teşekkür ederim:))
Çay, börek ,kek sana feda olsun ...
öptüm senii ..

ezgilimelodi dedi ki...

Ben burdayııım:))Her taşın altındayım:))
Hoşgeldim,hoşgeldin...
Ne güzel bir müziiiiiik.Dinlemeliyimm:))

sakince dedi ki...

oyoyo evett hoş geldik hoş buldukk ::))
Müzik Cihat Aşkın'nın kemanla seslendirdiği bir halk ezgisi :)
çok güzel değil mi..
bunu seden gürel söyler; dön gel affetim :))
sevindim çocuklar gibi öptüm seni..)
du izlediklerime de ekliyim :)

oyumben dedi ki...

Sakince okudum.

sakince dedi ki...

:))
hoş geldin oyumben ,
sakice okuduğuna göre amacına ulaşmış oldu :))
sevindim ama coşkulu.. :))

gulnagme dedi ki...

Bugün hangimize ne kadar, ne ifade ediyor bilemiyorum ama kutlamak adettendir diyor ve tüm sevgiyi bilenlerin Sevgililer Gününü kutluyorum.
Selam ve saygılar

sakince dedi ki...

:))
Hoş geldin Gülname ..)
sevgiyi bilen senin gününde kutlu olsun ...
sevgiler sana...